10 veckor!

10 veckor! 10 VECKOR! Oj! OJ! Våra grabbar har blivit såå stora och tiden rusar iväg och det börjar kännas i magen att de snart ska flytta... men det glädjer mig att våra busar kommer få fina och kärleksfulla hem <3

Balou (Sum-Sum) har haft besök av sin kommande familj igen och till och med Joline har godkänt dem (dvs. att de fick klappa kattungarna, att hon gav dem i från sig... vilket händer nästan aldrig... så det känns tryggt :). Joline anser nämligen att kattungarna enbart är hennes!)

Joline är nu 2½ år och är så duktig med kattungarna, hon har lärt sig hur man ska bära så kattungarna är helt avslappnade, att de ska få äta egen mat och våra busar trivs verkligen tillsammans - mkt mysigt <3

Kattungarna har nu även börjat intressera sig för mat, vår mat, så min vanliga vardagskvällar där jag burkar käka lite i soffan är numera allt annat än lugna... det är två hungriga småttingar som sticker huvudet ned i allt och gärna smakar både mat och dryck... för att inte berätta om att så fort diskmaskinen öppas sticker dem in där, kanske finns det ngt smaskigt kvar? Eller om Milton "råkar" spilla lite mat och jag inte är snabb nog att torka bort det? Ni får titta in lite bildbevis nedan :)

Mums! Bagherra kollar in sin spegelbild i kastrullen ;) Balou verkar mer hungrig :)


Joline och Balou leker lite




Bagherra passar på att leka med Miltons gåstol när den är ledig :)


Jumjum fick agera säng för trött buse


Balou är hungrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0