Utställningar!

I våras åkte jag och Jane iväg på lite utställningar för att samla ihop lite certifikat till den åtråvärda Supreme titeln och Foxy fick åka med några gånger med för att få lite extra erfarenhet :)

Den 8 maj åkte vi till Eksjö, det var en kall hall men en trevlig utställning och Jane charmade domaren Jaana och det var med ett stort leende som Jane tilldelades sitt 4 CACS. I nomineringen blev Jane slagen mot en mångmeriterad ryss och matte tog en härlig promenad i vackra Eksjö.

Min kattklubb, Billingebygdens Kattklubb, anordnade uställning i Mariestad den 14-15 maj och Jane var med både lördag och söndag och Foxy följde med på söndagen. På lördagen fick Jane sitt 5e CACS av Helene Lis-G (som kände igen oss sen januari... men undrade vad jag hade gjort, då magen hade svällt väldigt mkt, jag skyllde på tårta, men hon trodde mig nog inte...). Tillbaka till utställningen, så blev Jane slagen i nomineringen och vi fick då lov att lämna utställningen redan vid 15-tiden, väldigt skönt för mig som är trött av graviditeten...
På söndagen lyckades Jane få sitt 6e CACS och blev nominerad! Foxy fick sitt ex 1 och blev oxå nominerad!!! Tyvärr blev båda slagna, men alltid skönt att de kvalificerade sig till panel!

Nerk hade sin årliga utställning 5 juni och jag och Jane var på plats och fick sitt 7e CACS!

Sommaren påbörjades i Alingsås den 19 juni och både jag och Jane och Foxy var på plats, det var en bra dag då Jane fick sitt 8e CACS och Foxy fick sin ex 1!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0