Alla kattungar har fått nya hem!

Det är med glädje som jag kan berätta att alla underbara fyrbeningar hemma har fått härliga hem att flytta till! Det känns väldigt bra i maggropen och det ska bli både glädje att få se mina älsklingar flytta samtidigt som sorg att skiljas från dem. Detta är den största nackdelen, att behövs sälja dessa små underbara kamrater, det känns som de tillhör familjen och borde stanna, men med ett bättre vetande att det blir trångt i lägenheten med sju katter, så känns det väldigt bra att jag har hittat fyra kärleksfulla hem till mina änglar som ska ut och flyga.

Venus - numera Sasja ska flytta till Trosa och bli kompis med abyn Ricky och en main coon som kommer vara lekfarbror hela dagarna. Sasja kommer få det väldigt bra med närhet till vatten och människor som är hemma och ger kärlek varje dag.

Jupiter - "Juppe" kommer hålla sig i närheten och flytta till Tidaholm för att bli kompis med ragdollen Vicky och husse Peter. Med förhoppning att Juppe håller utvecklingen så kommer han om viljen tillåter bli en utställningskisse som jag själv kommer få följa på nära håll, vilket känns väldigt bra!

Tellus - numera Zelda kommer åka med matte och husse Esme och Andreas i Tenhult, inte allt för långt bort. Zelda kommer oxå bli lite skönhetsmodell och vi hoppas här hemma att vi inte kommer mötas allt för mycket på tävlingsbanorna. Men det ska bli trevligt att få följa Zeldas utveckling via utställningarna och kanske förhoppningsvis en kull eller två i framtiden! Zelda kommer få busa med abypolaren Saffran till vardags.

Saturnus - ska flytta utomlands och bli kompis med en blå somalipojke vid namn Tassen och matte Lene och husse Bent Ove. Saturnus kommer få njuta av livet som somaligrabb med stora utevistelser och även här kommer det vara tillgång till människorkärlek dygnet runt!

Engla - min egen sockerbit. Hon kommer stanna kvar hemma. Hennes utveckling är något otrolig och det kändes som rätt beslut att behålla Engla när jag fick veta att Venus fått ett sådant bra hem!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad roligt att alla gosbollarna är sålda nu.

Hoppas jag får komma en sväng på söndag & se dom en sista gång i hemmamiljö allihopa. Kramis

2008-10-03 @ 10:17:01
URL: http://www.quettas.se
Postat av: Johnny

Hey!! Bra att du behåller Engla!! Du får ju inte sälja min katt!! ;)

2008-10-13 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0