Örebro utställning!

En tidig morgon begav jag mig iväg med Jane och vår packning mot Örebro, det var dags för årets första utställning!
Själv var jag i väldig risig konditition (fick senare veta att det berodde på halsfluss, öroninflammation och influensa...) men vad gör man inte för sitt intresse!
Och väl på plats var även Rasmus (J-star's Saturnus) och Artemiss där, vilket var roligt att se båda Jane's kattungar vuxit till sig :)

Viltfärgade somalis hade nyutexade Helena L-G som domare och hon gav Artemiss sitt ex1, Rasmus fick sitt svenska CACS på väg på Supreme och Jane fick sitt andre CACS oxå på väg mot Supreme, dock ganska många certifikat efter sin son :) Till BIV valdes Rasmus som var i otroligt fin kondition, han blev även NOM, vilket var en glädje för både mig och Lene!

Rasmus passade på att posera framför kameran o jag fick glädjeligen visa upp honom!





Kommentarer
Postat av: Carro

Vad vacker han är!! Lik Jane:)

2011-07-05 @ 10:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0