Äntligen är de här ♥

Lördagen den 21/2 födde Jaffi fyra underbart små söta och fina ungar!
Färgresultatet blev mer än förväntat, en viltfärgad hona, en sorrelhane och två fawn! (En av varje kön), jag har aldrig fått Fawn tidigare, så det ska bli fantastiskt att följa de på vägen ❤

Den viltfärgade honan stannar hos oss, då jag själv velat ha en viltis sedan Engla gick bort 2010.
Den fawnfärgade hanen är reserverad.
Det finns intresse även för sorrelhanen.

Jag vill se att mina avkommor blir fullvärdiga familjemedlemmar med kärlek o respekt. Ett djur är ingen "kul grej" uran ett ansvarstagande i livet.
Kattungarna får gärna vara ute i kontrollerade former.
Kattungarna får lämna oss vid 12-13 veckors ålder, de är då vaccinerade 2 gånger, chippade, avmaskade, försäkrade och de innehar friskintyg och stamtavla.

Ni når mig enklast på [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0